Kennes Verhuurt

Veelgestelde vragen

Terug naar home
  1. Kan ik ook vrijblijvend advies krijgen als ik een vraag heb?
  2. Wat moet ik meenemen wanneer ik kom huren en waar moet ik op letten?
  3. Wanneer moet ik betalen?
  4. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
  5. Kan ik een handleiding meekrijgen?
  6. Kan ik bouwmaterialen en gereedschappen laten bezorgen en weer laten ophalen?
  7. Vanaf wanneer gaat er een nieuwe huurtermijn in?
  8. Als er een gereedschap is wat niet onder verhuur staat, kan het dan toch gehuurd worden?
  9. Kan ik ook langer huren, dan de periode waarvoor ik besproken heb?
  10. De machine is kapot, wat moet ik nu doen?
  11. Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
  12. Kan ik ook een tip of suggestie doorgeven?

 

1. Kan ik ook vrijblijvend advies krijgen als ik een vraag heb?  
Jazeker, onze ervaren medewerkers denken graag met uw kleine en grote projecten mee! Ze hebben allemaal een technische achtergrond en staan u welwillend bij met professionele en gedegen kennis. Dus kom gerust eens bij ons langs of vul hier het contactformulier in.

Top |

 

2. Wat moet ik meenemen wanneer ik kom huren en waar moet ik op letten?  
Onpraktische aanbetalingen of borg zijn bij ons niet van toepassing. Maar als u voor de eerste keer bij ons komt huren, neem dan wel uw geldige paspoort mee zodat wij hiervan een kopie kunnen maken voor het huurcontract. Eventueel kan er door een medewerker gevraagd worden om een ID-scan te maken.

Top |

 

3. Wanneer moet ik betalen?  
Betalen kunt u achteraf doen bij terugbrengst van onze bouwmaterialen en gereedschappen aan de balie met cash, pin of op rekening.

Top |

 

4. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?  
De algemene voorwaarden kunt u vinden in het huurcontract, door hier te klikken of vraag ernaar aan één van onze medewerkers.

Top |

 

5. Kan ik een handleiding meekrijgen?
Vraag naar een handleiding aan één van onze medewerkers, zij zijn altijd bereid om die mee te geven. 

Top |

 

6. Kan ik bouwmaterialen en gereedschappen laten bezorgen en weer laten ophalen?
Wij komen al uw bouwmaterialen en gereedschappen bezorgen en ook weer ophalen.

Top |

 

7. Vanaf wanneer gaat er een nieuwe huurtermijn in?
Vraag voor de huurtermijnen naar één van onze medewerkers, maar als richtlijnen houden wij de volgende termijnen aan:
- Een dag telt 24 uur (hierna gaat een 2e dag in).

- Na een week worden pas extra dagen in rekening gebracht.

Top |

 

8. Als er een gereedschap is wat niet onder verhuur staat, kan het dan toch gehuurd worden?
Ja wij regelen dat voor u, dus u hoeft zich daar geen zorgen over te maken.

Top |

 

9. Kan ik ook langer huren, dan de periode waarvoor ik besproken heb?
Dat kan altijd, laat dit wel even aan één van onze vestigingen weten door te bellen of langs te komen.
Top |

 

10. De machine is kapot, wat moet ik nu doen?
Het kan altijd gebeuren dat een machine kapot gaat. Mocht u dit gebeuren, wacht dan niet en bel direct met één van onze vestigingen zodat we samen snel een oplossing kunnen vinden.

Top |

 

11. Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?  
Alle prijzen vermeld op de website en in de brochures zijn exclusief BTW.
Top |


12. Kan ik ook een tip of suggestie doorgeven?

Jazeker. Door hier te klikken kunt u ons via het contactformulier bereiken. Wij horen graag van u!

Top |


 
algemene voorwaarden | copyright | disclaimer